13 juni

Hatar att jag inte vet vad jag ska inleda inlägget med..."TJAAAA", "HEEEJ BLOGGEN", allt låter så fult. Anyway, började halv tio idag, städade kontoren, slängde allt möjligt, papper, pärmar, mappar, skräp osv. Sen vid halv elva blev det myyys, då fick vi daimtårta och våran lärare delade ut kondomer till alla, haha, hon är så rolig! :) Sen iallafall vid tio över elva så fick vi dra på lunch, men efter det så fick dom som ville spela fotboll, men typ ingen ville så vi fick sluta, så efter lunchen drog jag, Axel, John & Oskar till gymmet. Men innan det gjorde jag en klantig grej...jag råkade låsa in mina moppenycklar under sadeln (?) på moppen, haha. FAIL jag vet.

Där står jag helt panikslagen innan killarna hade kommit, men som tur var hade jag tagit ur alla mina träningssaker å de, så vi gick in och gymmade och sen ringde jag Jompa som fick komma med extranycklarna, så det var tur! Sen tog jag moppen hem och direkt efter det åkte jag och Jompa och åt på Ivans! Sen drog vi till Hemköp för att handla lite. Har varit hemma ett tag nu, precis duschat och smörjt in benen med bodylotion! Får se ikväll vad man hittar på..


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0