galet bra...

...väder! Så underbart varmt. Tyckte imorse att det skulle bli skönt att slippa göra saker på lektionerna, men efter typ en halvtimme kommer min lärare och säger att jag ska hjälpa till med bordsplaceringarna till balen som är imorgon! Dom hade valt ut en person från varje klass, men Evelina kom inte så jag fick hoppa in istället pga att jag har gått i den klassen förut så jag visste på ett ungefär vilka alla umgås med, men klasserna skulle blandas lite! Det tog faktiskt hela dagen, det hade jag inte riktigt räknat med.

Så jag hade inga lektioner alls, helt enkelt. Sen efter då min älskling redan hade slutat tog jag moppen till gymmet och mötte upp honom där och så gymmade vi tillsammans i en timme! Nu har jag precis kommit hem och ska duscha lite och sen ta en promenad tror jag! :) Behöver komma ut lite! Sitter och pratar lite med Axel som just nu är på Kreta, snacka om avundsjuk! Fast vi har ju bra väder här ändå så just nu gör det inget! ;)


Imorgon är det bal, ser fram emot det jättemycket. Kommer bli så roligt! =) Vi har bara lektioner fram till lunch imorgon och sen åker jag hem, duschar och sen in mot Globen där min frisör Sara ska fixa mitt hår! Vet inte riktigt än hur jag vill ha det, så jag ska tänka lite på saken. Sen är jag väl hemma vid midnatt typ!

Satt med klasslistorna för att se till så att vi inte hade glömt bort någon haha

Stekte i solen

Bordsplaceringen..

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0