idag & igår

Hade en väldigt bra dag igår, blev bad i Mörtsjön med Axel, Karin & John, sen lite senare drog vi till Pangs för att käka middag! Skitgott. Sen sov jag över hos älsklingen, så mysigt! Vaknade vid halv elva - elva, vi gick upp, åt frukost, tog det lite lugnt och sen drog vi till gymmet. Femte dagen i rad som jag gymmade nu, och nu är min kropp helt död. Efter det gick vi runt lite i centrum, träffade våran (gamla) bildlärare Markko, haha. Sen blev vi tvungna att säga hejdå till varann, alltså jag & John. Han skulle handla lite och jag skulle hem, men när jag sitter på bussen ringde mamma och frågade om jag ville åka och shoppa och det tackar man inte nej till!?

Så vi möttes upp hemma, drog till Skärholmen, hittade en massa saker, både till USA & Göteborg. Sen åkte vi hem, har precis grillat med päronen och snart blir det CSI!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0