skolavslutning

Jaha, nu har man då alltså gått ut grundskolan. Vi var äldst på skolan, till hösten blir vi yngst. Det känns skönt och roligt att börja gymnasiet, men väldigt nervöst. Jobbigt var det att säga hejdå till lärarna, alla klasskamrater och alla andra kompisar i dom andra klasserna. Mycket tårar blev det. Men jag försökte tänka att jag inte skulle bryta ihop, jag kan ju alltid komma tillbaka och hälsa på, förmodligen inte lika ofta som man vill, men ändå.

Efter avslutningen åkte jag, mamma, Jompa, mormor & morfar till Pang för att käka lunch, sen åkte vi hem. Jag bytte om, fixade med min mat och mötte sedan upp Oskar, Axel, Karin & Josse i centrum för att vi skulle åka till Henke och grilla. Min älskling kom lite senare. De blev ingen grillning för att det regnade så mycket, så vi fick steka istället! ;) Har haft en jätterolig kväll med massa skratt, vilka underbara vänner man har! :) Man glömde verkligen bort allt det deppiga och att man hade slutat, men nu känns det skönt att ha sommarlov, inte behöva göra nånting även fast lovet kommer väldigt snabbt. Nu blir det bildtime!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0