Yesterday & Today

Heeeeeeeeeej! Okej, tänkte skriva lite om igår och idag!

Igår:
Drog till stan, fixa håret, det blev så himla bra!! Drog hem, på med smink, klänning och skor, ner till stationen och där väntade Alina, John & Andreas, vi skulle åka i Alinas pappas skåpbil, haha det va skitkul....och mörkt! :) Kom fram, åttorna serverade drinkar osv. Blev lite "mingel" på skolgården, och vi hade så tur med vädret eftersom att det ösregnade under förmiddagen! Vid sju gick vi alla in i matsalen och satte sig, vi käkade förrätt, huvudrätt och självklart efterätt, mycket trevligt. ;) Några höll tal och vi börja grina, haha, det var så bra. Lärarna uppträdde och rektorn pratade. Efter vi hade käkat gick vi ner till caféterian och dansade loss. Lyckades få med oss sex lärare att dansa med oss, haha bästa. Har nog aldrig skrattat så mycket! Länge dansade vi också, men ibland gick vi ut för att det var så varmt, sen kom mamma och hämtade mig vid kvart i tolv tror jag! Hade sååå ont i fötterna, fyfan alltså! Laddade upp alla bilder när jag kom hem och sen gick jag och la mig!

Idag:
Ställde klockan på halv nio, men vaknade nio! PANIK. Bokstavligt talat flög upp ur sängen, på med kläder, smink och packa väskan. Alla nior skulle träffas vid Tullinge station för att sedan gå till Flottsbro. Hade fortfarande ont i fötterna från igår. Rätt mycket folk var det, men det var jätteroligt! Spelade volleyboll med lärarna, solade, käkade och snackade en massa. Vi kom dit vid typ 11.15 och sen frågade jag min lärare om jag kunde få skjuts hem och det fick jag! Så vi åkte runt halv två därifrån. Orkade inte gå hem och bussen 706 gick inte förrän 15.32 haha , då orkar man ju inte vänta! Så jag, Hanna och Amanda fick skjuts, yes! :D 

Ska fixa bilder å de nu, och ladda upp på fb, men bilderna kommer i ett eget inlägg!
 


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0