21 mars

Oj, statistiken flög upp igår av någon anledning. Började med idrott imorse, John höll sin lektion idag och vi körde spökboll! Skitkul tycker jag! Sen hade vi musikteori...gillas inte, så tråkigt, finns absolut inget värre! Efter det var det dags för lunch, ugnsbakad falukorv m potatismos...mindre gott. Sen var det matte och sist SO! Kom precis på att jag själv måste börja planera min idrottslektion...vet däremot inte vad jag ska göra?! Har någon förslag......? Kan köra plankan i en timme, haha. Styrka! Eller inte, man kommer bli hatad! Jag hittar nog på något bra! =)

Känner mig lite hängig, är ganska trött och hade lite ont i huvudet idag, men jag måste till skolan imorgon för det är nationella i NO igen, nu ska vi göra en labbsak. Vill bara få det överstökat så man slipper tänka mer på det. Ikväll blir det oxfilé igen, jag och mamma köpte två extra bitar ifall vi ville ha mer igår men det räckte så idag ska jag och min låtsaspappa ta dom bitarna! Kommer bli skitgott.


Kan nog inte vara så svårt att gissa från vilken lektion bilderna kommer ifrån! ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Har du någon/några förebilder?

Och så undrar jag vart du kommer ifrån för du verkar väldigt brun eller så har du varit utomlands?? :)

2011-03-21 @ 16:56:48
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0