alltså...buhu

Nyss hemkommen från hallen, vi simmade idag! Innan det så var ju Hanna här och vi (bokstavligt talat) skrev skiten ur oss. Vi försökte, vi försökte hitta info, men det går inte. Jag vet att man inte ska säga så men...DET GÅR INTE, DET GÅR INTE! Jag blir galen, vi ska skriva 4 dumma sidor om en grej, jag och Hanna har båda valt våltäkten i Bjästa. Men 4 sidor?! Och det är bara avhandlingen! Jag har liksom skrivit EN och jag känner att jag liksom har fått med typ allt. Buhu, bryter ihop. Jaja, sen åkte Hanna till sin träning och jag till min för det var ju som sagt simning, men vi blev bara 7 st tror jag. Roligt var det iallafall!

Jag har bestämt mig att jag nu ska ta lite ledigt från allt plugg, tro mig, I need it och bara ta det lugnt! Imorgon ska jag och min älskling....? Det skriver jag imorgon! ;) Sen lite senare på kvällen är det träning!
Nu ska jag äta ballerinakakor!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0