godnatt

Ska strax gå och lägga mig, ska bara vänta på min låtsaspappa! Måste fråga honom en sak! =) Träningen var jätterolig och vi tränar med både damerna och 96orna och det är skitkul! Man lär känna alla liksom! Vi tränade i 2,5 timmar, skitjobbigt, men det är blandat fys så det gör så att det blir roligare.

Imorgon ska jag göra = INGENTING! Fatta vad skönt att skriva det, kanske plugga liiite, men annars ingenting! Jag har träning på kvällen iallafall kl fem till sex, bara en timme så det blir lagom! Sen sover jag hos mormor på kvällen för jag vill inte vara hemma själv! På lördag är det väldigt oklart om vad jag gör, men jag hoppas på det bästa! =)
Puss & godnatt!

HAHAHA, skitgammal bild från typ 07/08

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0