kungsträdgården

Hola peeps.

Kom hem för ett litet tag sen efter en underbar dag i stan! Världens härligaste väder, nu är våren påväg! Vi drog direkt till Kungsan och började åka, mycket småbarn, hade nästan lust att lägga krokben på en del. Det var jättemysigt men jag kände mig väldigt dålig jämför med John, haha. Men efter ett tag började jag få ont i fötterna så vi bestämde oss för att lägga av och gå till Gallerian istället, sagt & gjort. Hittade ett fint spetslinne inne på H&M! Efter det gick vi och åt längst inne i Gallerian, jag tog en kräftstjärtssallad och John tog en räksallad!

Fick ont i ryggen av att gå och släpa på den feta väskanmed skridskorna i, vi ville liksom inte hyra. Sen gick vi till Drottninggatan där jag köpte en mössa från Carlings för 30 kr, dom var på rea, annars brukar de kosta 99 kr! Behövde ändå en ny! Sen blev vi trötta och bestämde oss för att åka hem, så nu sitter jag här och ska snart läsa min tidning som damp ner i brevlådan!






Han fascinerades över hur en dollar såg ut!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0