program

Min låtsaspappa kom hem för ett tag sen med ett program från musikalen som jag ville ha. Har alltid glömt bort att köpa ett men nu smsade jag honom och bad honom att göra det åt mig! Alltid kul att ha! Idag var det ju också en stor måne, dom visade tydligen den på nyheterna, men jag missade det. Å det hände saker under de båda föreställningarna sa min låtsaspappa och tror det berodde på månen, sändarna sprakade och han bytte men inget förändrades! Kanske var månen trots allt ?! Nu ska jag sova, puss!


Kommentarer
Postat av: Lova

Samma på Hair, fast det var för att alla svettades så jäkla mycket, men vi skyller på månen ;) hahah

2011-03-20 @ 17:30:30
URL: http://sofialova.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0