saturday

Skönt med lördag, veckorna går så himla snabbt tycker jag! =) Vaknade vid halv nio imorse och så kunde jag inte somna om så jag spelade lite på min iPod, försöker slå lite nya rekord! Klockan tre ska mamma skjutsa mig till hallen då tänkte jag kolla lite matcher och halv fyra har jag själv samling med damerna, vi ska spela mot Bajen. Hoppas vi vinner! ;) Min underbara älskling kommer att titta på matchen och sen följer han med hem, då blir det tacos och Melodifestivalen!

Min favorit är Eric Saade och hans var väl typ The Playtones, haha. Men jag tror att The Moniker kommer vinna, det känns som att den man minst tror kommer vinna, den vinner. Men jag hejar på Eric iallafall! Sen sover älskling över och imorrn ska vi gå upp rätt tidigt för då spelar jag match igen mot Tumba!
Det lär bli pissig uppdatering så ni vet!

Jag finner inga...ord.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0