tröttmössa

Jag är sååå trött! Träningen var skitgrym och det gick asbra för mig! Träningen var lite blandad med fys och det gjorde så att det blev roligare. Sen blev jag hämtad och duschade när jag kom hem och så har jag käkat pizza! Imorgon kommer Hanna hit för då ska vi plugga (ännu mer). Blir galen snart, jag vill vara ledig och göra ingenting alls! Fast det är väl skönt att ha det gjort. Hon kommer runt tolv tror jag.

Vet inte alls vad jag ska hitta på nu, kolla bloggar eller något. Lägger in bilder nu från idag, tycker jag har blivit bra på det iallafall, haha.




Mmmmm...mat!

Jaa, älsklingen åt upp allt sitt men det gjorde inte jag, så jag frågade "hur orkar du äta upp allt?" och hans svar var självklart väldigt enkelt..."jag är kille!", haha! =)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0