20 maj

Idag är det ingen vanlig dag för att.....jag och min älskling firar 14 månader! :D Så glad & lycklig! Han är bäst! :')
Iallafall. Skola idag som vanligt, hade NO, Idrott, Bild (där jag inte jobbade för jag var klar ;) ) lunch, SO och sist svenska, men av någon anledning fick vi sluta 45 minuter tidigare, förmodligen för att våran lärare gillar oss så mycket...eller så var det för att någon skulle ha en redovisning...?!

Ingen koll, men nice var det iallafall! Tog moppisen direkt hem, släppte ut vovven på tomten och hon la sig direkt ner och solade! Stackare som har varit inne hela dagen. M & P är på mässan idag igen, sista dagen så efter sex (då det stänger) så ska dom riva ner allt och då är dom inte hemma förrän vid 21-22, nånting. Så jag blir hemma själv ett tag, väldigt skönt!

Blir väl att kolla tv, plugga lite smått, komma på lite frågor till våran SO redovisning min grupp ska ha på tisdag och gå ut med hunden! Har en massa bilder nu, men alla kommer inte upp samtidigt!









Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0