22 maj

Åhja, still alive. Vad hände med jorden? Nej juste, ingenting. Gubbjävel som tror att han vet så mycket. Iallafall, min älskling kom igår och mina päron skulle på bröllopsfest så vi var hemma själva, jätteskönt. Vi gick ut med hunden, åt väldigt god mat, det blev fläskfilé m pommes, bea och en annan örtgrej! Sen kollade vi lite tv, Mamma Mia filmen också. ;) Vid halv tolv gick vi och la oss tror jag, eller vi låg och pratade länge. :)

Vaknade några gånger inatt, haha, min pojkvän kunde inte riktigt ligga still, men sen somnade jag om iallafall och vaknade vid halv tio och då tänkte jag att jag skulle överraska John med att gå ner och göra lite frukost till oss, dvs ägg och bacon, men han vaknade då också, men jag gick ner iallafall och så låg han kvar där uppe! Sen käkade vi, gick ut med hunden. Perfekt väder, lite blåsigt bara.

Kollade lite tv igen, lite data och nu åkte han nyss hem för han skulle plugga och det måste jag med! :/ Men det är bara lite smågrejer! Sen får vi se vad jag hittar på! =)
Puss! Lägger in lite bilder senare.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0