23 maj

Gokväääll. Har inte skrivit något idag förutom det tidsinställda inlägget för att när jag kom hem satte jag mig och åt framför tvn, sen kom min låtsaspappa hem och en kvart senare satt vi på motorcykeln, vi åkte runt lite, vid Södertälje typ och nära Tungelsta osv. Vi var borta ca 1 timme och 45 minuter, det var ett bra tag! :)

Hade ju dans imorse, å fasiken vad lökigt det blev. Äckligt varmt! Lite roligt var det ändå, man fick dansa med massa olika i nian! Sen kvart över elva, när det var slut gick vi och käkade i matsalen. Sen hade vi NO & SO på eftermiddagen och då skulle min/mina grupp/er förbereda inför imorgon.

På SO:n imorgon ska jag, Axel & Aymen gör en redovisning om Kriget i Rwanda och på NO:n ska jag, Axel, Andreas & Mattias göra en redovisning om dom fem sinnena! Så det blir två redovisningar i dom ämnena för mig imorgon så hela dagen idag gick åt att göra klart det, plugga & skriva! Nu är det klart så jag hoppas att det går bra! Gjorde också nationella muntliga i matte, gick åt pipsvääängen, inte roligt alltså!

Ska göra klart min engelskagrej nu som jag ska lämna in och efter imorgon är jag helt plugg- och läxfri! Yeeeah!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0