28 maj

Gooodmorgon! =)

Om ett tag ska jag möta upp min finfina & goda vän Marre! Vi ska ut och är lite lunch och snacka lite tjejgrejer! ;) Efter det ska vi till Becka och förbereda lite inför ikväll då deras klass kommer, fast alla kunde ju inte komma, men det blir en del tror jag! Jag har ju gått i den klassen förut, så det är tur att jag typ känner alla! Vi ska vara där vid tre och alla andra kommer vid fem tror jag! Sen på kvällen sover jag hos Marre! Så det blir bad update, men jag kommer förmodligen ta rätt mycket bilder! ;)
Kyyyyyyyyyyyss i armhålan

HAHAHA, jag dör. Hon till höger ser ut som ett mongo, men hon till vänster är skitgullig. Bild från sexan iaf.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0