6 maj

Hola peeps!

Är i skolan just nu...surprise! Slutar klockan tio i två och efter det ska jag hem till Becka. Vi ska lämna skolgrejer å så hemma hos henne och sen ska vi till Coop och handla godis, dricka, mat och säkert en massa anda grejer vi behöver också för att imorgon ska vi till Cirkus i Stockholm och köa oss till Idol! Eller inte jag, men Becka ska och jag ska följa med och stötta! Klockan fem på morgonen (!!!!!!) ska vi vara där. Herrejävlar. Fast vi ska nog gå upp runt halv tre för vi måste ta oss till Marre på morgonen för Marres mamma ska skjutsa oss dit, hehe. Skitsnällt! Så Marre & Becka ska söka och jag och Marres pojkvän Jhullian ska hänga med.

Kommer vara så sjukt kallt vid fem så på med vinterjackor och allt annat! Dom öppnar inte heller förrän vid tio tror jag? Så vi kommer vara ute i fem timmar, men jag ska packa idag, paraply, kamera å allt! Rolig upplevelse iallafall hoppas jag! Så det blir ju tyvärr inga inlägg, är ju lite upptagen!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra? :D

2011-05-07 @ 00:02:45
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0