blogg.se...

...kan skita på sig. Skrev ett megalångt inlägg igår som inte kom upp, men som tur var hade det sparats ändå, så nu ligger det uppe. Det står bara om gårdagen! Kom iallafall precis hem, slutade för en halvtimme sen. Hade vikarie dom två sista lektionerna, rätt nice men vi jobbade hårt ändå! Ska försöka göra klart mi föremålsanalys som ska vara inlämnad på torsdag om tekniksaken!

Blir bara hemma idag. Kan också skriva att jag har tagit en låång paus från handbollen, ända tills nästa säsong börjar. Vill det för att jag känner att jag inte har tid till annat, bara handboll, skola, handboll, skola osv. Men jag ska iallafall börja gymma så man håller igång lite! ;)



Lova arbetar flitigt..


Bra att våran lärare kan lite olika språk, haha !

Jag arbetar flitigt...

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0