:(

Har precis duschat och kommit hem från träningen. Mår sååå illa och känner att jag kommer somna när som helst. Vi körde (istället för handboll) ett Friskis & Svettispass! Skitkul var det, men jobbigt! Sen skulle vi ut och springa i detta "underbara" väder. Inte lika roligt. Mådde så illa efter. Vi fick också veta att våran grymma tränare Ann ska sluta pga personliga skäl, där blev jag totalt deprimerad. Så himla duktig och gillad av alla i laget liksom, men vi hoppas på att hon kommer tillbaka om ett tag! =)

Nu ska jag ner och kolla film med min låtsaspappa , nån som hette 'I sista sekunden' tror jag!

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Tråkigt att er tränare ska sluta! :/ men blev kvällen bra ändÅ?

2011-05-04 @ 04:42:38
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0