sommarplanering

Oj, där flög statistiken upp...av någon anledning...? Yeahyeah, tänkte berätta lite om mina sommarplaner!
Vi slutar skolan den 14 juni, jag vet att det är sent, men det är för att alla skolor ska ha lika många skoldagar osv, och vi har haft lite fler studiedagar och lite längre jullov. Suger. Japp. Men när skolan har slutat iallafall ska jag och Jompa (min låtsaspappa) börja riva och fixa i 'Gäststugan' (som vi så fint kallar det) för att det är planerat att jag ska flytta ut dit i höst! Så, jag ska alltså få ett eget litet minihus bredvid vårat "riktiga" hus, haha. Vi ska storsatsa på det och vi ska försöka få det färdigt till den 16 august för då börjar min låtsaspappa att jobba!

Självklart är det andra grejor på gång också. Ska sola mycket, bada, umgås med vänner & min underbara pojkvän! Sen i mitten på Juli åker jag och min älskade vän till USA för att chilla där i en månad. Under den månaden ska vi också partaja i Florida i två veckor. Fatta vad härligt! Får äntligen träffa pappa & min låtsasmamma! Och min lillebror...! Sen när jag kommer hem från USA är det inte många dagar kvar tills gymnasiet börjar...oooh.

Vi ska till St. Augustine!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0